Emil Busch-Petersen, planteavler Stubberupholm.

Stubberupholm

"Vi har været kunder siden 1990’erne, fordi vi har været tilfredse med den rådgivning, som vi har fået gennem årene. Vi har også gjort brug af ejendomsmæglerkontoret i forbindelse med handel af fast ejendom.

Når man henvender sig med en problemstilling, får man hurtigt et svar - det kan jeg godt lide.’’

Går du med tanker om

at sælge din ejendom eller købe ny ejendom, er der som regel mange spørgsmål at forholde sig til. Vi kan være behjælpelige med at skabe overblik over din nuværende situation, hvilke ting du skal være særlig opmærksom på og hvordan din situation vil se ud efter handlen er indgået.

Der er mange aspekter forbundet med handel af ejendom og den økonomiske del vægter højt. Vi deltager derfor også gerne i rådgivningen omkring den økonomiske del - bl.a. mødet med pengeinstituttet.

Vi sælger gerne din ejendom, beregner din skat ved salget og fører dig sikkert igennem handlen. Overvejer du blot et salg i fremtiden, så lad os tage en snak allerede nu, for at se om der er noget der med fordel kan ændres/udføres forinden et salg for at gøre ejendommen mere attraktiv og herved eksempelvis skabe bedre belåningsmuligheder for en køber.

Vi tager os af alt indenfor handel af landbrug, bl.a. udstykninger, jordhandler, familiehandler og derudover handel af parcelhuse, sommerhuse, grunde og ejerlejligheder.

Du er altid velkommen til at kontakte os for at få afklaret eventuelle spørgsmål eller for at aftale et møde.

Kontakt ejendomsmægler

Vibeke Johansen