AgriAdvice

– samarbejde om planteavlsrådgivning 2021/22

En viden, der vokser

AgriAdvice Planteavlsrådgivning ønsker at gøre en forskel på din bedrift. Med hyppige besøg er vores mål at udnytte til udbyttepotentiale og derigennem optimere din bundlinje. Rettighed, timing og management er nøgleordene for os, og vi har et klart ønske om at være på forkant. Sidstnævnte er utrolig vigtigt for den typiske Odsherred-ejendoms, for netop at optimere udbyttet.

Vores planteavlsrådgivning understøttes af ugentlige nyhedsbreve, som sætter fokus på "Her&Nu aktuelt"; månedlige AgriWebNews webinar sætter fokus på de forventede strategier i den kommende måned. Alt dette suppleres med et par markmøder gennem sæsonen.

Vi sørger naturligvis for, at lovgivningen er opfyldt på din ejensom og din EU-ansøgning er optimeret. Vi aftaler helt en fast pris for de ydelser, vi skal levere til dig gennem sæsonen. Hos os får du kun én faktura i løbet af året (opdelt, hvis ønsket), og alt er inklusiv. Her betales ikke ekstra for at få flyttet betalingsrettigheder mm. Vi er din "planteavlsforsikring" gennem sæsonen. Vores priser er tpisk lavere end det, du kender i dag; her er ikke mange ansatte i baglandet, der skal have "en del af kagen". Det er ikke altid pris og kvalitet følges ad.

Tilmeld dig til næste sæson nu - så modtager du nyhedsbrev resten af 2021 uden beregning, og vi trækker 10% fra på fakturaen på alle, der tilmelder sig inden 31/8-2021.

AgriAdvice ApS
Hans Jørgen Bak